Frequently Asked Questions
Er zitten verschillende organisaties in het pand. Tot wie richt ik me best om een lokaal te huren?
Hiervoor neem je best contact via ons contactformulier. Je kan het zowel gebruiken voor vragen als concrete reservaties. Wij beantwoorden je vraag dan zo snel mogelijk. We proberen dat zéker binnen een week te doen.
Zijn er bijkomende kosten, bv. voor nutsvoorzieningen?
De kosten voor internet,verwarming, etc. zijn standaard inbegrepen in de huurprijs. Je betaalt wel een meerprijs voor water, koffie, thee (€30) of voor het gebruik van een groot beeldscherm (€30). Er zijn ook toeslagen voor weekends en avonden.
Ik heb een ruimte gehuurd, maar mijn evenement of vergadering gaat niet meer door. Wat moet ik doen?
Tot zeven kalenderdagen voor je reservatie, kan er gratis geannuleerd worden.
Bij annulatie vanaf zeven kalenderdagen voor de reservering, betaal je 50% van het bedrag van de reservering. Meld je drie kalenderdagen voor de reservering of later af, dan brengen we het hele bedrag in rekening.
Je ontvangt het volledige beleid bij de bevestiging van je boeking.
We willen graag projecteren tijdens onze vergadering/evenement. Wat is er beschikbaar? Wat heb ik zelf nodig?
Toegang tot ons gastennetwerk is inbegrepen in de prijs. Heeft u meer nodig, neem dan contact op. Dan bekijken we samen de mogelijkheden.
Er kan gebruik gemaakt worden van onze tv-schermen (€30/scherm). Deze schermen zijn voorzien van de nodige kabels (HDMI, USB-C,…) en kunnen ook draadloos gebruikt worden.
Opgelet: Wij kunnen géén uitgebreide technische ondersteuning voorzien.
Waar kan ik terecht voor de sleutel?
Wanneer je boeking gefinaliseerd is, maken we afspraken over toegang tot het pand, de sleutels, etc.
Hoe geraken mijn gasten en ik in het Scholieren- en Studentenhuis?
Op de pagina Bereikbaarheid leggen we het graag aan je uit!
Waar kan ik terecht met problemen tijdens mijn vergadering/evenement?
Wanneer je boeking gefinaliseerd is, ontvang je documentatie waarop we ook de gegevens van een contactpersoon vermelden.
Hoe moet ik de locatie achterlaten na afloop?
Het schoonmaken is in de prijs inbegrepen, al vragen we onze bezoekers wel om het pand netjes achter te laten. Dat wil minstens zeggen:
Zorg dat tafels en stoelen terug op hun plek staan;
Heb je drank gemorst? Gebruik dan even de vaatdoek;
Plaats vuile vaat in de vaatwasser (bij te veel: in de gootsteen);
Heb je het erg vuil gemaakt? Dan vragen we om de vloer te borstelen.
Kan ik in de buurt parkeren? Kan ik laden en lossen? Is er een oplaadpunt voor electrische wagens?
Er is in de buurt beperkte parkeerplaats beschikbaar, al raden we onze bezoekers steeds aan gebruik te maken van het openbaar vervoer.
Ons pand ligt op een plein met verkeersbegrenzers die een voetgangerszone vormen. Wilt u deze voetgangerszone met de wagen kunnen bereiken, dan dient u een uitzondering aan te vragen bij Stad Brussel.
Er is geen voorbehouden parkeerplek met oplaadpunt voorzien.